Hur vi jobbar
För att säkra upp alla moment i renoveringen och nå vårt mål med “100 procent nöjda kunder” jobbar vi alltid utifrån de 3 ledorden: kund, kostnad, kvalitet.
Kundfokus
Vi vill ge varje kund en känsla av exklusivitet eftersom varje renovering är unik. Denna känsla skapar vi genom att erbjuda allt från basrenoveringar till lite mer avancerade projekt med arkitekthjälp. Detta för att ni ska få just det badrum ni önskar!
Yrkesprofessionalism
Ett ord som allt för ofta glöms bort inom hantverksbranschen är punktlighet. I en affärsuppgörelse mellan två parter anser vi att det är av stor vikt att en seriös och hållbar tidsplan sätts upp och att man verkligen anstränger sig för att hålla den.
Visst kan det dyka upp mindre hinder på vägen men det skall inte bero på att man har en oprofessionellt förhållningssätt gentemot sin kund. Våra hantverkare besitter en bred och djup kompetensnivå vilket borgar för detta.